Kezdetben volt az online.Dinamikusan növekvő szakembergárdánknak köszönhetően azonban mára 360°-os lefedettséget kínálunk online és offline területen egyaránt. Ahogy azt munkáink is bizonyítják.

SPAR Verde

Stratégia
SPAR Verde stratégia

A SPAR Verde ásványvíz image kampányára 2017 nyarán az Addaszavad aktivitást találtuk ki. Ennek két fázisa volt, az elsőben a Facebook rajongókat aktivizáltuk, a másodikban pedig már minden ásványvíz-fogyasztót.

1. fázis:
A felhívás: Küldd el azt az egy szót, ami nálad egyet jelent a nyárral, hogy Majka összerakja a legjobbakból a nyár slágerét! A szóbeküldők között egy iPhone 7-est, 5 db páros belépőt Majka koncertjére és még temérdek menő cuccot sorsolunk ki!

A szavakat az addaszavad.com oldalon vártuk május 28-án éjfélig. Az aktivitással számos felületen találkozhattak.

Facebookon:



Youtubeon:



Buszmegállókban vagy óriásplakáton:



Még egy egészen különleges "buborékos" buszmegálló is készült:


2. fázis

Ezután elkészült a mi dalunk! Összesen több mint 10000 szót küldtek be a játék keretében, ezekből pedig Majka megírta a nyár slágerét, a „Mi dalunkat”.
Nem egészen egy napja volt fent a Youtube-on, mikor már százezres nézettség fölött járt, és ezzel be is került a csatorna Trending szekciójába.



Így a kampány második szakaszában már nem is volt más teendő, mint részt venni a blokkfeltöltős nyereményjátékban! :)

A frissítő SPAR Verde ásványvízzel június 15. és július 5. között értékes nyereményeket lehetett nyerni. Ehhez a vásárlóknak mindössze annyit kellett tenniük, hogy bármelyik SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR market és SPAR partner üzletben vásároljanak legalább egy SPAR Verde ásványvizet, majd a www.addaszavad.com weboldalon fel kellett tölteniük a blokk adatait. A játékban megnyerhették a következő nyeremények egyikét: egy Apple watch series 2 okosóra, 3 darab páros backstage belépőjegy és 15 darab páros belépőjegy Majka koncertjére, amelyet a Budapest Parkban rendeztek meg augusztus 19-én. Ezeken kívül a szerencsés vásárlók 20 egyedi nyári ajándékcsomagot nyerhettek, amelyben gumimatrac, strandlabda, törölköző, gumikarkötő, pendrive is volt a dallal és a klippel, illetve egy 2500 forintos SPAR ajándékkártyát.

Végezetül íme a TV spot, amire különösen büszkék vagyunk:

További munkáink

website

Normafapark

stratégia

SPAR Életmód

Social

Lufthansa

website

Infinety website

Pampers regionális social media menedzsment

offline

Uniqa

website

Oskola

stratégia

SPAR Thomas

stratégia

SPAR Frette

stratégia

SPAR Ellehammer

website

ORMG

stratégia

Cutler Gym

roll-up

ORMG

website

SPAR Sajátmárka

website

Islands

website

Rivers and swamps

website

REHAB Centrum

website

Luxury Residence

website

SPAR Hegymánia

website

SPAR Magyarország

website

SPAR Szigetmánia

website

SPAR Alessi

website

SPAR Everest

website

SPAR Frisstippek

website

Expeditions.hu

website

SPAR Segítőkezek

website

SPAR Partner

website

Yes Travel

website

Dr Kadír

website

Laterex

kiadvány

Ceva Vectra 3D

kiadvány

Ceva Vectra Felis

kiadvány

Ceva Pet Phos

kiadvány

Cushman & Wakefield

roll-up

LuCo

social

Automata kaland

social

Guld's Gym

website

Jávor 13

kiadvány

Jávor 13

website

Smartbelt

kiadvány

Luxury Residence

social

SPAR Magyarország Természeti kincsek cserebere

Chio finomságok - Social Media menedzsment

BOMBA! Vezérszurkoló - Facebook applikáció

Soha ne igyál, ha vezetsz – Mítoszirtók Facebook applikáció

Artdeco Facebook applikáció

SPAR Varázsvihar

SPAR Csempecsapda

Danubius Sárkánykeresés

Sarkanykalandok.hu